Dit voorjaar staan er weer interessante workshops op de planning. Pim Halkes zal twee workshops verzorgen rondom het onderwerp ‘Publieksbereik’, zowel voor culturele organisaties als voor makers. Wij hebben deze keer gekozen voor het opsplitsen van onze doelgroep, zodat de inhoud beter aansluit en is afgestemd op de verschillende hulpvragen.
Workshop ‘Publieksbereik’ voor makers
Je wil vooral bezig zijn met je werk als maker. Maar om een publiek te bereiken dat écht bij jouw werk past, moet je ook zichtbaar zijn. Misschien heb je al van alles geprobeerd, maar voelt het alsof je zonder duidelijke aanpak kansen mist. Of misschien voelt het ongemakkelijk om jezelf in de markt te zetten—je wil tenslotte dat je werk voor zich spreekt.
In deze workshop leer je hoe je jouw publiek opbouwt op een manier die bij jou past. Je ontdekt hoe je een sterk persoonlijk merk neerzet en hoe je jouw communicatie afstemt op wie je bent, wat je drijft en wat dat voor anderen kan betekenen.
Deelname is gratis, er zijn maar 12 plekken en je krijgt achteraf individuele feedback. Meld je dus snel aan via Eventbrite.
Over de trainer
Pim Halkes heeft als consultant ruime ervaring met marketing voor onder andere DPG Media, Muziekgebouw aan ’t IJ, Poppodium Neushoorn en RAI Amsterdam. Hij was eerder marketingmanager bij het Rotterdams Philharmonisch Orkest en Omroep Brabant en werkt nu vanuit zijn bureau Frisse Duik als consultant.
In het kort
Dinsdag 17 juni 2025
14:00 – 17:00 uur
Cultuurhuis Bovendonk, lokaal 1.12.
Ben jij onderdeel van een culturele organisatie? Bekijk dan deze pagina.