Agenda

Nieuwe workshop bekend, schrijf je in!

Vanaf dit najaar bieden wij verschillende gratis workshops aan, samengesteld op maat en op vraag van het culturele veld. De eerstvolgende workshop vindt plaats op 11 december. 

Lees verder

Scroll naar beneden

Vanaf dit najaar bieden wij verschillende gratis workshops aan, samengesteld op maat en op vraag van het culturele veld. De eerstvolgende workshop vindt plaats op 11 december. 

“Merk- en doelgroepstrategie”
Waar sta je voor? En op welke doelgroep richt je je? En hoe bouw je een relatie op met die doelgroep? In twee workshops geeft Pim Halkes van adviesbureau Frisse Duik je inspirerende voorbeelden uit de cultuursector en praktische handvaten voor je eigen merk- en doelgroepstrategie. Schrijf je nu in en ga samen met collega’s uit de cultuursector tijdens de workshops meteen aan de slag met je eigen uitdaging.

Over Pim Halkes

Pim is als zelfstandig adviseur werkzaam bij Frisse Duik en was hiervoor onder andere marketing manager bij Omroep Brabant en het Rotterdams Philharmonisch orkest. Als adviseur heeft hij opdrachten uitgevoerd voor onder meer Muziekgebouw aan ‘t IJ, de Meerpaal en kunstencentrum RiCK.

 

Deze workshop bestaat uit 2 delen en vindt plaats op de volgende momenten:
Maandag 11 december van 19.00u – 22.00u
Maandag 15 januari van 19.00u – 22.00u

Al deze workshops vinden plaats in het Cultuurhuis Bovendonk in Roosendaal.

Schrijf je in voor (één van) deze workshops via info@cultuurverbindtroosendaal.nl.

Ook een project starten? Neem contact met ons op. Wij zijn er voor jou!