Agenda
Cultuurprijs 2024

Workshop Pim Halkes

Lees verder

Scroll naar beneden

Uitvoerder/aanvrager

Cultuur Verbindt Roosendaal

Doelgroep

Vanaf dit najaar bieden wij verschillende gratis workshops aan, samengesteld op maat en op vraag van het culturele veld. Iedereen is welkom.

Projectomschrijving

Workshop “Merk- en doelgroepstrategie”
Waar sta je voor? En op welke doelgroep richt je je? En hoe bouw je een relatie op met die doelgroep? In twee workshops geeft Pim Halkes van adviesbureau Frisse Duik je inspirerende voorbeelden uit de cultuursector en praktische handvaten voor je eigen merk- en doelgroepstrategie.

Doel van het project

Het aanbieden van gratis workshops zodat het culturele veld in Roosendaal zich kan ontwikkelen.

Omvang

Er waren 11 deelnemers.

Eigen project

Dit project is vanuit Cultuur Verbindt Roosendaal georganiseerd.

Neem contact op en start jouw project

Ook een project starten? Neem contact met ons op. Wij zijn er voor jou!